هدیه
 
new old friends

 هدیه من به تو
یک سبد گل رز

من برای تو آفتاب را در فانوس شبهایم، می آورم
گر چه در آن شب سرد زمستانی، کوره خورشید هم چون کوره گرم چراغ من نمی سوزد...

هدیه من برایت، یک لبخند روی لبانت است.

هدیه ام لذت دوستی و ...

یک کتاب.
کتابی چون آن را بخوانی، تنت خالی شود هر چه غیر من است.

هدیه من به تو، خود توست...
_______________________________________________________

 

امروز 17 مرداد، تولد دوستمون علیرضا گل محمدی یه.

لطفا ضمن تبریک به ایشون بگید که اگه قرار بود یه هدیه واسش بگیرید، چی می گرفتید؟

 



نظرات شما عزیزان:

خنده خوش
ساعت2:11---20 مرداد 1391
مبــــــارکه آقای گل محمدی، ببخشید دیر رسیدم
ایشا ا... همیشه پیروز و سربلند باشید
برخاستن از عدم و درآمدن بر سیرت انسانی ، باشکوهترین پدیده هستی است

این باشکوه ترین، بر شما مبارک. . .


کریمیان
ساعت18:58---19 مرداد 1391
به به مبارکه ...ایشالله دامادیت علیرضا جان

Mkani
ساعت15:20---18 مرداد 1391
منم تبريك ميگم زادروزتون رو...و آرزوي بهترينها رو دارم براتون

+ آقاي نوري...نميگيد ماه رمضونه آدم دلش ميخاد/*واسه قبل افطارميگم*/


دهقان
ساعت10:20---18 مرداد 1391
سلام علی جون
مبارک باشه...
راستی چند ساله شدی؟؟؟
به عنوان هدیه اجازه می دادم رو بوسی کنی باهام..


قربانی
ساعت2:40---18 مرداد 1391
تولدت مبارک علیرضا جان
بالاخره بزرگ شدی



گل محمدی
ساعت18:01---17 مرداد 1391
ها ها ها ها ها ها
چه سورپرایزی کاشکی بتونم جبران کنم.
دستت درد نکنه سعید جان همین که بیادم بودی بزرگ ترین هدیه ست.
انشاالله سر تولدت جبران کنم.
از همتون ممنونم


فرزانه
ساعت15:44---17 مرداد 1391
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست
این نگاه را برایتان آرزومندم …
تولدتون مبارک جناب مهندس


کاشمری
ساعت13:48---17 مرداد 1391
چه لطيف است حس آغازي دوباره، و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن،و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو،روزي که آغاز شدي.
"تولد مبارک"


اسماعیلی
ساعت13:47---17 مرداد 1391
سلام آقای گل محمدی تولدتون مبارک.امیدوارم همیشه توزندگیتون موفق باشید.
منم چندتا جمله از شاملو بهتون هدیه میدم:
"برایت چشمانی آرزو می کنم که چراغ ها و نشانه ها رادر ظلمات ببیندوگوشی که صدا ها و شناسه ها رادر بی هوشیت بشنودو روحی که اینهمه را در خود گیرد و بپذیردو زبانی که در صداقت خود تو را از خاموشی خویش بیرون کشدو بگذارد از آن چیز ها که در بندت کشیده اندسخن بگویی"


نوری
ساعت12:49---17 مرداد 1391
تولدت مبارک علیرضا جان
ان شاالله مبارک باشه و از زندگیت بهره ی کامل رو ببری.
اینم هدیه ی من به شما:


حسین نیا
ساعت10:00---17 مرداد 1391
تولدتون مبارک آقای گل محمدی
آرزو میکنم به تمام آرزوهاتون برسید وهمیشه سلامت وپیروز باشید
این جمله رو بهتون هدیه میکنم:
به روزها دل مبند،روزها به فصل که میرسند رنگ عوض میکنند... با شب بمان،شب گرچه تاریک است،لیکن همیشه یک رنگ است (دکتر شریعتی)


عباسی
ساعت4:46---17 مرداد 1391
تولدت مبارک حاجی
اگه پول داشتم واست یه تردمیل میخریدم.
فک کنم لازمت بشه!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 2:33
عباسی

درباره وبلاگ


به وبلاگ ورودی 88 کامپیوتر فنی و مهندسی قوچان خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 34185
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1797
تعداد آنلاین : 1


 ورق زدن قرآن آنلاین = online Quran